waste of time.

Discussion on Tracks on places to ride

Moderators: bigwave, AirMail

HAMMERTIME
the ultimate god
Posts: 13285
Joined: Sat Dec 07, 2002 10:56 am
Location: watching the AMA lites then going to a CMRC Nat is like a steak dinner compared to a spam breakfast
Contact:

Postby HAMMERTIME » Wed Oct 25, 2006 6:14 pm

i don't read this forum.....looks like i've been missing out 8)
HAMMERTIME
the ultimate god
Posts: 13285
Joined: Sat Dec 07, 2002 10:56 am
Location: watching the AMA lites then going to a CMRC Nat is like a steak dinner compared to a spam breakfast
Contact:

Postby HAMMERTIME » Wed Oct 25, 2006 6:33 pm

well, after reading this for the first time, my take is this...

millen is a mouthy, disrespectful little punk that could use a beating....maybe that would teach him a bit of respect. guys like him are what makes it so tough to run a good race facility!

and millen, don't be barking orders at me in your pm's.......thought you may have learned some manners and respect after this appaling 5 month thread has shown who and what you are.

don't you get it....shits with an outlook like yours go nowhere and gain no friends.....so eat shit! i think i'll put this on the main board for the rest of the week so people can see what a piece of shit you really are!

have a nice day punkass 8)
BRaAp295
Ordained Minister of motoRcross
Posts: 5225
Joined: Mon Apr 07, 2003 7:33 pm
Location: here and there
Contact:

Postby BRaAp295 » Wed Oct 25, 2006 7:54 pm

Yep, didn't know this thread was around....seems like I seen what millen really is..... 8) :lol: :lol:
Cory767
Posts: 216
Joined: Sun Dec 18, 2005 8:37 pm
Location: blackstock, ontario
Contact:

Postby Cory767 » Wed Oct 25, 2006 8:35 pm

so basically what i've learned is we got some goon who thinks he's the shit that fucked up some track and then thinks he's tough because he's got big friends that ride quads.... fuck clearly im doing something wrong with my life!!

haha you fuckin loser get a life. you want me to show up a Biedas, i'll put on a riding clinic for you for free you little bitch. learn to shut your mouth
Cory Gerrits 767
MXcrazy8080
Posts: 1230
Joined: Sat Apr 06, 2002 5:00 pm
Location: Pickering, Ont
Contact:

Postby MXcrazy8080 » Thu Oct 26, 2006 6:36 am

lol if the owner would have broken his bike he wouldn't be able to RIDE THE WINDS OF CHANGE \:D/
Image
DB4L53
Fat chicks need love too...
Posts: 1794
Joined: Sun Jan 15, 2006 2:34 pm
Location: Erin.
Contact:

Postby DB4L53 » Thu Oct 26, 2006 5:32 pm

hammer ur my idol.finnally someone shut the mouth little fucker up.i agree with u ridea.leave it on os others can see iot then delete it.
Image
stimpy666
Posts: 27
Joined: Wed Oct 11, 2006 6:52 pm

Re: waste of time.

Postby stimpy666 » Sat Oct 11, 2008 9:21 pm

will it ever reopen ?

Let this be a lesson to anyone who rides like a fool and fu**s things up for the sport !!
stimpy666
Posts: 27
Joined: Wed Oct 11, 2006 6:52 pm

Re: waste of time.

Postby stimpy666 » Sun Jul 26, 2009 5:10 pm

bump
klassic
Posts: 1194
Joined: Sun Sep 16, 2001 5:00 pm
Location: Smithville, Ont

Re: waste of time.

Postby klassic » Sun Jul 26, 2009 6:00 pm

Why did this crap get bumped?
IT WAS ALL STOLEN!!!!!

Return to “Tracks”

Who is online

Registered users: Bing [Bot]